Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 14:39   #39
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nordmenn sutrer seg til sykmelding

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei, de blir syke fordi de er i et dårlig arbeidsmiljø for lenge. Alle tåler et dårlig arbeidsmiljø en kort stund, det er det langvarige som knekker folk, og de har liksom ingen å ta det opp med før det har gått for langt og de har blitt syke.

Kanskje. Det er ganske glidende overganger der og jeg vet i hvertfall at når man snakker om f.eks. jobbmobbing så skal det en del ting før man i det hele tatt kan definere noe som det. Jeg innbiller meg at andre former for dårlig arbeidsmiljø også påvirker folk slik at de blir handlingslammede, ikke føler tillit til noen osv. Slike ting påvirker virkelighetsforståelsen og man blir så inni hampen usikker på egne inntrykk og tolkninger. "Er jeg for hårsår?", "De mente det sikkert ikke sånn", "Det blir nok bedre i dag", "Kanskje jeg overreagerte?" osv. Man kan bli sprø av mindre.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat