Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-19, 15:44   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor bestiller man bunad?

Dette kunne vært en fortsettelse på «konfirmant 2020», men jeg velger å ta det i en egen tråd. Snuppa har gitt beskjed om at hun vil konfirmeres og at hun ønsker seg nordlandsbunad.

Jeg vet at man kan bestille bunad fra Husfliden, men jeg vet også at det kan bli langt billigere hvis vi finner en selvstendig bunadsyer. Men hvordan vet man at denne gjør en ordentlig jobb? Og at jobben gjøres i Norge og ikke i utlandet?

På Finn.no finner jeg Nordlandsbunader til 1/3-del av husflidenprisen, men da får man vel ingen garantier for skikkelig arbeid?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat