Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-07, 15:06   #210
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo for dummies...

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Ein MÅ ikkje pøse på med mest mogleg feitt nei, men heller ikkje unngå det. Sjølv et eg vanleg ost, mykje olivenolje, nøtter/mandlar, avocado og rømmebaserte dressingar. Då kjem ein raskt opp i ein god porsjon feitt pr. dag.

For meg er det viktig å ete feitt. Eg har fått skrale nervar og vorte deprimert dei gongane eg har ete feittfattig kost over tid.

Når det gjeld knekkebrød så kjem det sjølvsagt an på om du et lavkarbo som ein diett eller om det er varig kostendring som er siktemålet. For meg er det heilt naturleg å ete nokre knekkebrød og/eller nokre brødskiver kvar dag i og med at eg ikkje brukar lavkarbo som diett. Eg brukar det som ei varig kostomlegging der eg har kutta ut dei mest høg-glykemiske og industribearbeidde karbane.

Dette var nyttig info for meg Alfa Jeg får nok i meg endel fett, og da fra slikt du nevner. Er glad i ost, avacado og litt saus. Men alt med måte.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat