Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-07, 19:13   #1984
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Så deilig Får vi se bilde av den da (skal til frisøren rett over påske jeg også, langt slitt hår med masse ettervekst.... ,lar for en forandring ja!)

Ikke helt fornøyd nå med 1 kg stylingprodukter i, og så blir jeg ikke helt fortrolig med luggen ...

Dette var bare en "kriseklipp" for jeg så trasig ut, og hyttesveisen kunne blitt meget interessant. Etter påske skal jeg farge og legge inn litt striper, så da blir det kanskje bilde ... Nå er jeg dessuten bleik, knallrød under nesa og snørrete som fy! Ikke noe særlig å ta bilde av-

Var forresten på Trendybaby.dk og shoppet scholl-sandaler til Prinsessa, pysjamas til Snuppa og like kjoler til begge jentene. Utrolig hva man får gjort under Magnus & Myggen.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv