Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-22, 13:28   #12
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flytte hjemmefra - spm vedr innkjøp av utstyr og organisering av det hele

Her i huset er det fremdeles noen ting som jeg kjøpte inn/fikk i forbindelse med at jeg flyttet for å studere

Foreløbig tenker jeg følgende:
- Vi kjøper en del nytt av praktiske hensyn mtp tid/transport osv, men kjøper brukt om dette er enkelt å få til. Iom at vi har maks en helg, tror jeg det meste av møbler blir nytt.
- Han skal selv få velge/mene noe om hva og utseende, men iom at vi tenker å betale blir det fornuftige ting med grei kvalitet til fornuftige priser. Det kan bli aktuelt å arve noe fra oss. Blir nok en heftig IKEA-runde.
- Kjøper en grei grunnutrustning slik at det blir fullt møblert både mtp utstyr og møbler.
- Vi blir i utgpkt med begge to om vi får det til. En av oss blir i alle fall med.
- Jeg tar nok litt regi på planleggingen sammen med studenten selv. Da slipper jeg at alt skal skje i siste liten, og får mulighet til å ta en fornuftig gjennomgang av hva han kan få med herfra, kjøpe om jeg kommer over noe frem mot flytting osv. Har allerede laget en liste over hva som trengs og så får vi se.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat