Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-22, 10:30   #4
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte hjemmefra - spm vedr innkjøp av utstyr og organisering av det hele

Storesøster flyttet i fjor, og jeg kjenner meg igjen på å være litt usikker på servicenivået.


Jeg kjørte henne over (Bergen til Oslo), slik at det var mulig å få med seg en god del hjemmefra. Hun måtte innrede et ganske lite rom og vi betalte for en ny, rimelig, rammemadrass fra Ikea. Hun og jeg tok en Fretextur, der jeg betalte for en god del småting til klesoppbevaring og til kjøkkenet. Noe grunnutstyr kjøpte vi også på Søstrene Grene, som har veldig greie kjøkkenting, ikke alt for dyrt.



Vi har lagt oss på noenlunde enkle ting, men har betalt for en god del av det. Ellers har hun føyet til senere av eget budsjett.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat