Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-20, 10:59   #47
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kamala Harris! Vad tycks?

Jeg synes det virker som et godt valg! Men vi er jo så liberale her i Norge at...og folkedypet i USA er dypt. Det er jo helt umulig synes jeg å forstå logikken i at de velger som de gjør (Dvs valgte som de gjorde).

Nå er jo birtherism-erne ute igjen; hun er jo ikke "ordentlig" svart (hun stammer ikke fra afrikanske slaver i USA), hun er vel ikke "ordentlig" amerikansk (foreldre fra india og jamaica), hun har "satt svarte fedre i fengsel og splittet opp familier" (hun har jobbet i påtalemyndigheten så, eh, ja dem og).
Jeg blir så matt av hvor slemme, som er den veldig barnslige måten å si det på, man er mot hverandre i valgkampen der borte. Og hvor domme så mange virker i sine uttalelser. Jeg har rett og slett gitt meg selv facebook- og twitternekt når det gjelder den amerikanske avstemningen nå.

Men uansett da, når det gjelder farge og opphav og "hva man egentlig er", her var en informativ artikkel.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat