Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-19, 19:03   #66
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kompostering - Erfaringer ønskes

Jeg bruker Kompostbjørnen til jordfabrikk. Har ikke tatt ut noe de siste månedene, men tømte omtrent halvparten over i en stabel med pallekarmer sist helg. Det var veldig lite gjenkjennbare matrester, også i det som bare hadde ligget rundt 6 uker.


Jeg skyller som regel bøttene ute, lar dem stå litt med varmt vann oppi og tømmer ut i hagen etterpå. Men jeg tror som Mei at det ikke er så farlig om man ikke vasker mellom hver gang. (Og i motsetning til Mei har jeg begynt å ta med matavfall fra jobben. Vi kaster en del der, særlig brød, så det er godt å vite at det ikke bare går i restavfallet).

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat