Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-19, 10:53   #670
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!

Jeg har akkurat lest Orlando av Virginia Woolf. Den var rett og slett vakker og poetisk å lese, språket var så nydelig. I går leste jeg Doris Lessings "Det synger i gresset" som var ganske mye kortere enn Orlando og på sett og vis uforståelig, men også fin lesing, oversettelsen var god. Jeg holder også på med H.P. Lovecraft for tiden og har mønchet gjennom ganske mye av hans Cthulhu-univers. Jeg forstår hvos mye av 60- og 70-tallets horrorblader hentet inspirasjonen sin fra for å si det sånn. Fascinerende lesning.

Jeg vet ikke helt hvilken papirbok jeg skal velge meg nå. Jeg lurer litt på å ta fram Selma Lagerløf, jeg fikk tak i 1928-oversettelsen av hennes Gösta Berlings saga på loppemarked forrige helg.

Strå er ikke aktiv