Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-17, 22:49   #1
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lange treningstopper

Jeg leter etter lange treningstopper men finner ikke noe! Er det noen som har erfaring med lange treningstopper? Det er det samme om det er singlet eller kortermet, bare den er lang nok i kroppen. Jeg er nok en god str. 40 i kroppen, med byste over gjennomstnittet (F/G-cup). Derfor trekker ofte treningstoppene opp når jeg er i bevegelse og da blottlegges den ekstra polstringen rundt magen. De trenger ikke være veldig stramme men heller ikke for løse. Finnes den ultimate treningstoppen? Jeg trener innebandy, løper litt og innfinner meg av og til på treningssenter.

Jeg har en singlet fra HM som jeg er fornøyd med men den er noen år gammel. Samt at jeg har noen andre topper fra HM som går, til nøds. Ellers er skuffen full av korte topper.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat