Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-15, 08:32   #18
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Veskedebatt]Hvordan stiller du deg til skoleuniform?

Mannen min er britisk, og oppvokst med skoleuniform. Han sier at det er bare tull at det ikke skilles mellom de som er inn og de som er ut. Skoleuniformene kjøpes fra ulike leverandører. Foreldrene til mannen min valgte alltid billigte leverandør, slik at klærne hadde en bitteliten annen fargenyanse og så bittelitt "billigere" ut. Det var nok til at de andre ungene reagerte. Og sånn vil det alltid være. Dessuten ser jeg for meg at det må være et mareritt for f.eks. overvektige barn å bli presset til å bære en uniform som kanskje fremhever overvekten på en lite flatterende måte.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat