Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-15, 08:06   #14
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Veskedebatt]Hvordan stiller du deg til skoleuniform?

Ut fra erfaring med egne barns så veldig forskjellig behov for type klær kan jeg ikke se at dette vil funke. Minsten går i skibukse halve året, største frøys alltid og hadde tykke dunjakker og boblebukser. Ull var et must på den ene, den andre må ha superundertøy innerst. For ikke å snakke om kroppsfasong som er forskjellig. Nei, rent praktisk ville ikke dette fungert mener jeg.
Også syns jeg dette egentlig blir dumt, skal vi innføre skoleuniform fordi foreldre ikke kan sette grenser for ungene sine? Jeg skjønner ikke hvordan det går til at en hel horde med foreldre i en klasse går med på at barna får grisedyre vesker. At en og annen får det vil jo ikke skape det store presset, men alle? Mistet alle fornuften underveis eller?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat