Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 09:02   #37
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?

Jeg er også tåpelig, og liker ikke halvfabrikata. Hver gang jeg forsøker, synes jeg det bare smaker salt og ekkelt. Vi prøvde for et par måneder siden å lage taco med vanlig tacopulver fra butikk, og det smakte bare salt og smaksforsterkere. Vi kan nok bruke en posesuppe eller noe sånt på hytta, men den store smaksopplevelsen mangler totalt.

Når det er sagt, finnes det enkelte pastaglass jeg kan ty til i nøden, og det samme med indisk. Men det er mer vomfyll enn mat. Når det gjelder fiskeboller og denslags, kjøper vi ferdig, men helst fra lokale produsenter.

Ellers er det meste latterlig enkelt å lage fra bunnen av, og krever knapt mer tid, så hvorfor gidde? Da velger jeg heller enklere løsninger på travle dager, som havregrøt, omelett eller pannekaker.

Snuppa nekter å spise varmmat i barnehagen, og man kan jo lure på hvorfor.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat