Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 08:58   #36
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er enig med deg at det er koselig å lage mat, at den sunneste maten lager man selv osv., men jeg skjønner ikke hvordan du kan påstå at all halvfabrikta smaker høgg, når halvfabrikta kan bety så mangt. Det er f.eks. stor forskjell på Toro tomatsuppe og Bjellands fiskeboller. For å komme med et eksempel.

Nå utgår alt av fisk og skalldyr her på grunn av allergi, men så vidt jeg kan huske er Bjellands fiskeboller en fullstendig finmost og salt variant, altså noe helt annet enn hjemmelagd fiskemat med naturlig smak av fisk og litt tekstur.
På stående fot kommer jeg ikke på noen halvfabrikata jeg synes er spesielt godt. Det som dominerer er homogene koniststenser og salt smak.

Det er min subjektive mening, så får jeg heller bare være tåpelig

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat