Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-19, 22:16   #166
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg tenker at ny bolig bør inneholde like mange bruksrom og ikke ha naboer for tett innpå. Og så er det kostnader forbundet med å bytte bolig. For oss mye til megler og dokumentavgift ny bolig.

Kan du gjøre hagen enklere, legge plen for en eller flere blomsterbed og kjøpe robotklipper. Det er ikke gitt at nyere bolig er vedlikeholdsfri, det er alltid noe, og du vet hva du har, men ikke hva du får.

Vi ønsker oss nyere bolig, men for de 300 000,- som det skulle ha kostet til megler og dokumentavgift kan vi heller pusse opp. Nå skal eldste på ungdomsskolen over veien til høsten, hun gleder seg til kort skolevei.

Kan jo droppe plen og lage stort svømmebasseng der?

Robotklipper er vurdert evt la yngste tjene penger på klipp. Bedene er slik at det ikke går å lage plen der. Det hender jeg koser meg med luking, men det tar mye tid.

Naboene er tettere på i det nye huset enn her vi bor nå. Jeg har nå tomt på et mål. Det andre har på under tre hundre kvadratmeter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat