Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-08, 17:34   #37
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klarer du å skifte pære på bilen?

I dag er det mange som har Xenon, og da er det ikke bare å stikke innom en bensinstasjon nødvendigvis. Ikke bare er det trolig langt værre å finne pærer, men det er normalt også vanskeligere å skifte. Heldigvis koster Xenon-pærer bare en brøkdel av hva de kostet for noen år tilbake, der sikkert en del ikke ville ha råd til å skifte pære med en gang...

På nyere biler i dag vil man jo som regel også få beskjed om at et lys er gått. Når jeg tenker meg om ble jo faktisk en pære skiftet på min bil; før den gikk, men fikk beskjed om at den var gått fra bilen, og ifølge forhandler var det vanlig. Siden det da var servicetid var det bare å ta det i samme slengen. Hvordan løsningen "føler" at en pære er på tur til å gå vet jeg ikke. Mulig det er så enkelt som motstanden strøm har gjennom pæren, som kanskje reduseres når den begynner å bli dårlig.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat