Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-23, 19:11   #54
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.392
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte spiser dere ute/har takeaway?

Vi har nettopp tenkt at vi må ta oss litt sammen, og da tenker vi at en gang i mnd er et greit nivå å ligge på, men vi klarer ikke alltid det. Vi har nok for vane å ha lyst på mat utenfra minst en gang i uka. Hvis resten av familien er hjemme og jeg borte blir det gjerne pizzabakeren eller fra kebabsjappa, hvis minsta eller begge ungene er borte blir det sushi, hvis det er jeg som får panikk fordi mannen er vekk blir det McDonald's eller noe fra varmdisken på Meny. En gang i ny og ne handler vi på kinarestaurant eller fancy burgerrestaurant.

I tillegg har mannen en hobby hvor han en gang i mnd får gratis middag på restaurant, og da hender det at jeg blir med.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat