Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-23, 11:09   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Lille meg: Jeg har nå lest gjennom tråden en gang til for å se om jeg ser noe som jeg oppfatter som halvkvedede viser. Det fant jeg ikke, men det er flere som sier at det kan være mer som ligger bak enn folk er klar over. Nå snakker jeg på helt generelt grunnlag: Det har ikke slått deg at det kan finnes mennesker (også her) som i kraft av sitt mandat ikke kan uttale seg om enkeltsaker, uavhengig av hva folk mener om etikken i det? Jeg tror virkelig ikke det er noens intensjon å komme med halvkvedede viser, bare å påpeke at her er det mye folk ikke vet.


Sist redigert av Hyacinth : 28-08-23 kl 11:25.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat