Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-23, 16:55   #54
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.599
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Erna gå av eller sitte som leder av Høyre?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg vet ikke om hun bør gå av eller ikke, jeg støtter henne i at man ikke skal ta sånne beslutninger mens det stormer som verst.

Når det gjelder Millens kommentar over her så er vel ikke poenget at det er umulig å vite hva den andre part i et forhold gjør, men at Erna (og Huitfeldt) har en plikt å be sine partnere vise hva de har av aksjer og finne ut av hvordan deres aksjehandel arter seg, noe de ikke gjorde. Dersom partnerne hadde løyet og vist falsk informasjon her så tenker jeg at da hadde politikerfruene gjort sin plikt og hadde ikke kunne lastes. Det er det at de ikke har gjort det, altså ikke bedt om og sett harde fakta, som er problemet her.

Ja, dette er jo noe helt annen kontrollerende ektefeller liksom. Om jobben din er avhengig av at du er «kontrollerende» har du jo en plikt til å være det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat