Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-20, 11:16   #79
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.542
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogginnlegget «Det har klikka for oss»

Jeg må ellers tilstå at jeg også har undret meg litt på hvorfor så mange foreldre går med på å kjøpe disse 800-kroners Gant-hettegenserene til sine sjuendeklassegutter som vokser som uvær, og samtidig bidra til press om å ha slik genser.

Men samtidig kjente jeg på det da det nærmet seg jul, da det var nærmest umulig å finne på julegave til min egen 12 år gamle gutt, at hvis en dyr genser var noe han virkelig, av hele sitt hjerte gikk rundt og ønsket seg mest av alt på jord, så tror jeg jammen at jeg hadde kjøpt en i ren desperasjon. Men siden han overhodet ikke bryr seg (tror ikke engang han har tenkt over fenomenet, tror nesten ikke han har forstått at andre gutter på hans alder faktisk kan være opptatt av klær) så er det jo bare dumt å bruke masse penger på en overpriset genser som verken han eller noen av hans kompiser skjønner at det er status å ha.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat