Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-14, 13:16   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fotosjapper leverer best kvalitet på store forstørrelser?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Bildene har blitt veldig uklare. Som om noen har smørt fett over bildene. Når jeg går igjennom bildene mine på pc er jeg veldig nøye på kontraster og at det skal være klart. Var nesten flaut å se hvor dårlig bildene til noen jeg hadde hatt på studio fotografering ble når de fikk de fra elite foto. Japan photos er også ok. Nfoto leverer veldig raskt da.

Oi. De må ikke bli uklare. Nå skal jeg straks få bildet jeg skal bruke i høyoppløselig format, og fotografen er flink. Men jeg har jo fundert litt på hvor mye bilder kan forstørres uten å bli uklare.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat