Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-14, 12:03   #257
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.525
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg innrømmer at jeg hadde blitt lei meg om noen på internett hadde sagt at hjemmet mitt var stygt. Ufine kommentarer på internett kan være like sårende som IRL.

Det har aldri vært snakk om at det er greit å si at noens hjem er stygt. Det er det vel 100% enighet om at ikke er greit. Det er snakk om å karakterisere en interiørstil, eller trend, som gikk av moten for 20 år siden, men som det er en viss fare for at noen fortsatt liker eller har hjemme.

Jeg blir ikke lei meg et eneste sted om noen jeg ikke kjenner på nettet skriver noe stygt om en stil som jeg liker, eller som jeg likte for 15 år siden, men ikke har hatt råd til eller brydd meg med å kvitte meg med. Om vedkommende i tillegg har en ordbruk som jeg synes er barnslig eller harry, så sårer det meg ikke mer av den grunn, tvert om, det får meg bare til å danne meg en viss oppfatning om vedkommende, og jeg blir egentlig litt glad for at vi har ulik smak.

Og jeg innbiller meg at de fleste egentlig takler det ganske greit, men det er mulig jeg overvurderer folks selvtillit på dette området.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 08-01-14 kl 12:09.
My er ikke aktiv   Svar med sitat