Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-19, 20:44   #1360
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Ja, ikke sant. Jeg venter på sesong 3 - og håper noen kan fortelle meg at den fins et sted der ute... for den gjør jo det, men ikke i norge.

Joda, den er på Amazon Prime. Alle tre sesongene.

Jeg likte den veldig godt. Helt til jeg ikke gjorde det. Det blir liksom grenser for hvor mye tårer og elendighet man kan ta... Jeg er veldig opptatt av balanse og liker ikke serier som har for mye av det ene eller det andre.


Vi har startet på Jack Ryan på Prime sammen med 15-åringen. Sett to ep så langt og den er veldig fengende. Litt Homeland feeling egentlig. Og så veldig kult at vi voksne har et helt annet forhold til Tom Clancy enn det 15-åringen har Det er alltid sååå kult når barna spør "Vet deeere hvem *fill-in-the-blank* er?!"

Det er bare så godt å være godt tilbake i serieverdnen igjen etter et godt halvår ute av diverse årsaker

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv