Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-19, 18:18   #10
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alternativ til pinnekjøtt på julaften (vegetarianer)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vegisterkaker er skikkelig digg. Nøttestek er jo en klassiker, men jeg er ikke så fan av det. Mannen min foretrekker det til julemiddag.

Vegetarianere spiser forresten ikke fisk. Jeg må bare si det, fordi det er så utrolig kjipt for vegetarianere å få servert fisk som alternativ. De som ikke spiser annet kjøtt enn fisk og sjømat er pescetarianere.

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ja...vær snill å ikke si vegetarianer hvis hun spiser fisk. .Det er faktisk utrolig kjipt når den misforståelsen går igjen, og du sitter der med ei potet. Støtter forresten type spicy kikertburgere o.l. det er knallgod til en peppersaus (uten kjøttkraft) og mandelpoteter.... nam...

Det står i HI at datteren har bedt om laks.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat