Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-19, 15:40   #33
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere morgenfugler ansatt i Kaffestuggu?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det klønete med kaffetråd i vanlig forum er at tråden hopper opp og ned alt ettersom hvor ofte noen svarer. I Blogorama er den stuck der den er.

:teambloggkaffe:

Ja, det er et godt poeng. Men det er så utrolig mye lettere å svare/sitere bruker i tråder enn i blogger. Og så kan jo hvem som helst åpne den.

Jeg synes kaffebloggen er et koselig møtested. Det er ikke alltid jeg skriver noe, i alle fall ikke om jeg logger meg inn på FP seint på dag. Men jeg tror stuggu er med på å holde liv i forumet, og synes derfor det er viktig at den åpner tidlig. Det er helt tydelig mindre liv på FP de dagene åpningen av stuggu blir glemt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat