Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-17, 13:17   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Min er også temmelig uinteresser ti kulhet, hvertfall tilsynelatende, men han har begynt å få noen preferanser. Ingen prangende logoer, ikke adidasbukser som alle andre har (han har dog et par i klassisk joggebuksestoff med tre striper i siden), behagelig, og da tydeligvis ikke sandaler. Han hadde ikke sandaler i fjor heller, men da var det knapt vær til det. Året før der var vi i Spania og jeg tror ikke han hadde noen da heller, bare flipfloper (som han ikke fikset å gå med). Året før der var vi i USA; og da hadde han de Keen-sandalene som han påsto gnagde, og som jeg arvet, og jeg ser av alle bildene at han har på skatesko, selv i crazyvarme New York. Så han faset tydeligvis ut sandaler for mange år siden, allerede.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat