Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-17, 12:28   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

... og i såfall, har dere sett noen fine? Jeg er så dårlig på sandaler til gutter, og Hiawata går helst i joggesko. Jeg mener det bør være mye mer behagelig å ha noe luftig å stikke føttene i (hør, jeg har blitt min mor!) og tenke å presentere ham for et utvalg som muligens kan være akseptabelt. Jeg vurderer å utnytte hans nyvunne klatreinteresse, og finne noen på klatresenteret der han går, eller i en reisebutikk med trekkingutstyr.

Og vi snakker voksensandaler altså, ikke barn. Han bruker søren meg 44-45 i sko.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat