Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-15, 23:22   #94
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Haha, jeg fikk nettopp spørsmål om jeg kunne kjøre girbilen til noen jeg kjenner hjem i kveld. Jeg måtte tenke nøye gjennom hvordan jeg i det hele tatt skulle gjøre det. Høvdingen mener det burde gå fint og st jeg sikkert husker hvordan når jeg sitter i bilen. Me, not so sure.

Jeg debuterte med automatgir sånn i tretiden på natta eller noe sånn, når jeg kjørte brudeparet til hotellet for natta i deres bil. Min overraskelse når jeg oppdata, en anelse godt trøtt, men den eneste i bilen som lovlig kunne kjøre, at min bror har automatgir.

Jeg har ikke frivillig utsatt meg for automat igjen etter den natteturen, men det aner meg at jeg sikkert hadde taklet det litt bedre på dagtid.

Men det dreier seg nok mest om vane, og du klarer kjøre gir, selv om du muligens kvæler den noen ganger ja. Jeg klarte jo å kjøre den automatbilen på en øde mørk vei og gjennom sentrum, og deretter hjem også. Det gikk jo.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat