Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-10, 13:28   #16
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot oppringninger fra Norstat?

Jeg gjør som Juste; skjeller dem huden full hvis de ringer. Det er da komplett uaktuelt for meg å grave frem individuell kontaktinformasjon til alle mulige markedsføringsfirmaer for å be dem sette meg på en liste, og som Juste sier; de som ringer har ikke vært behjelpelige med dette, så det har jeg sluttet helt å spørre om.

Disse kommer i samme kategori som telefonselgere; ukjente som ringer meg for å selge noe, eller fordi de vil at jeg gratis skal hjelpe dem med deres markedsføring av ting de så skal prøve å selge meg, er fritt vilt og jeg kan si akkurat hva jeg vil til dem. Allminnelige høflighetsregler kan men med god samvittighet legge til side både når telefonselgere og reklamefolk ringer privatnummer uten avtale.

Forøvrig er du komplett idiot hvis du ikke i utgangspunktet antar at ukjente som ringer for å spørre deg ut, eller selge deg ting, er svindlere som vil deg vondt.

Ben "håper hunden deres dør" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat