Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 17:11   #72
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.491
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletrefest i januar - but why?

Synes tidspunktet er helt greit, men julen har jo dreid seg fra å starte 24.desember til å starte 1.søndag i advent, så det kan jo bli en laaaang feiring. Selv er jeg nok for gammel okke som til juletrefester.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Repeterer enda en gang jeg, at nå er det altså da noen som HAR startet med jul fra allerede 1. desember, som arrangerer juletrefest den 16. januar.

Imponerende stamnia på de folkene!

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Haha. Nå snøftet jeg nettopp (oppvarmet Fjordland) grøt ut av nesa. Jeg trodde sånne bare fantest på film.

Er vel julegrøt du spiser! Ikke 20 dags jul enda

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat