Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-15, 21:25   #50
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.649
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Realitetsorienter meg - hvor mye arbeid er det egentlig med hund?

Så innmari med jobb er det ikke med vår, hun kom ferdig tstueren og dressert, 7 år gammel omplassert fra svigerfar pga allergi hos mannens yngste søster, så det er greit nok. Men det binder ja. Og det forplikter. Og siden vi som så mange andre med små barn stadig egentlig ikke gir henne så mye som hun fortjener, sånn som Matilda beskriver, det er ut og tisse og en kveldstur, også litt mer tur på dagtid nå som jeg får baby igjen. (korte lufteturer enn så lenge, bekkenet mitt liker ikke tur, men vogn og hund har jeg gått mye med for snart 5 år siden) Ja, da ender vi med mye dårlig samvittighet.

Hun er 12 og vandrer nok til en annen verden i løpet av de neste par årene, og blir da ikke erstattet med en valp, det skjer slett ikke.

(Men så er vi vill og gal og får en lillesøster da...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat