Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-21, 08:59   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Da siterer jeg meg selv med et 8 år gammelt innlegg. Nå har jeg altså slitt med den samme Siemensen i 8 år til, så nå skal tenåringen (15) få lov til å avgå med døden. Men jeg syns jeg har vært både tålmodig og miljøvennlig som har hatt en stekeovn som kun virker på ETT program (varmluft med undervarme) så lenge.

Åssen i alle dager har du klart å bake alt sammen med semi-fungerende ovn? Jeg er imponert! Fader meg glad for at du er på apokalypselaget mitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat