Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-21, 19:10   #254
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #?

Virkelig et mikroproblem, men likevel! Hvorfor har de som lager flytende vaskemidler sluttet med den patenten som gjør at man ikke søler, eller at sølet renner tilbake i flaska? Nå er det borte både på Milo, flytende Blenda og Omo Sport, og det er umulig å helle uten å søle! Javel, så sparer man littegrann plast, kanskje, men ærlig talt. Dette virker ikke.

Jeg gidder ikke maile Lilleborg eller Orkla eller hvem det nå er. Det har jeg gjort før, og makan til svadasvar jeg fikk da.

Hyacinth er ikke aktiv