Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-20, 09:07   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når naboens "kjæledyr" dukker opp i din leilighet....

Bare katter her også, og enkelte ville dyr, som rådyr, grevling og rev. Men de kommer ikke inn heldigvis.

Jeg har ikke spesielt angst for slanger, bare en rasjonell respekt for dem jeg vet er farlige selvsagt. Det tror jeg egentlig gjelder alle dyr, når jeg tenker meg om, jeg kommer ikke på noe dyr jeg er redd for uten at det er en grunn til det. Og jeg tar mye heller edderkopper enn veps, edderkopper gidder jeg ikke å fjerne en gang, hvis jeg ser dem i huset. Men jeg har ikke spesielt lyst til å få fremmede slanger inn i huset av den grunn altså.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat