Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-14, 13:03   #33
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykmelder kvinner seg for å "forebygge" sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg tenker for øvrig sjelden på jobb når jeg er sammen med barna.

Eg tenker mykje oftare på jobb når eg er sammen med ungane enn på ungane når eg er på jobb.

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Hvis man hangler, er konstant sliten og småsyk og ikke klarer å få hvilt seg frisk i hverdagen, er det da feil å bli sykemeldt for å bli frisk, så lenge man klarer å slepe seg på jobb?

Døgnet har 24 timar og for dei fleste av oss jobba vi i berre 8 av dei. Min kjepphest, sida vi har dratt inn hestane i dette her, er å rydde meg rom i dei 16 timane til å få kvilt meg frisk. Om eg er småsjuk og småsliten som du skissere her meiner eg vi pliktar å kutte i bauar og kantar i dei 16 timane før vi blir sjukmeldt. Eg har fleire gongar sjølv i slike situasjonar lagt meg samtidig med ungane klokka åtte, servert grandis til middag, slått av telefonen, gått i pysj frå eg kom heim frå jobb, hatt NULL planar for ungane i helgene, avlyst venninnebesøk, droppa korøvelse (den gongen eg song i kor) og andre aktivitetar for å ta meg inn igjen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat