Tråd: Sykemeldinger
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-12, 15:10   #76
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykemeldinger

Næsj, jeg gidder ikke nødvendigvis å berømme alle som sier " Jeg ble tilbudt 50 % sykemelding, men sa jeg kunne klare meg med 30. " Jeg kunne godt tenke meg full lønn og fri en dag i uka selv, og jeg har til tider både søvnvansker, stresskuldre, urolig mage, kort lunte og dårlig konsentrasjon. I tillegg til at jeg relativt ofte lurer på meningen med det jeg gjør. Nok til at ganske mange leger ville sagt at jeg burde roe ned litt, gitt at jeg sutret på rett måte og til rett person. :kynisk:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat