Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-11, 21:16   #11
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synsing på plassering av møbler og diverse på bad ønskes

Jeg ville om mulig satt doen på ytterveggen slik at sisternen blir liggende inne i den veggen. Når sisternen ligger inne i en vegg inne i huset kan det fort bli veldig lytt. Det er i alle fall min erfaring.
Så mitt forslag er å sette doen på den andre siden av døren, og pekende mot vasken om du forstår hva jeg mener.

Badekarmessig er jeg veldig lite fan av hjørnebadekar, selv om jeg jo har det på badet mitt selv. Mye lettere å komme til å vaske et valig badekar feks. Man slipper å stå oppe i det for å komme helt inn i hjørnet. :kortvokst:

Om du flytter doen som jeg foreslo får du plass til en lengre vask som du kan ha to armaturer på, evt dobbeltvask. Vi har det, og jeg syns det er veldig kjekt siden vi nesten alltid er samtidig på badet.
Evt kan du få plass til noe høyskap til oppbevaring på samme vegg.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat