Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-23, 16:50   #7
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lading av Zoe og IT-nett

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Selg bilen og kjøp en annen modell, jeg tror ikke du kan forvente at forhandler vil heve kjøpet eller gi deg penger tilbake etter 18 måneder...

Det er nok det jeg heller mot, å kjøpe annen modell. Jeg forventer forøvrig ikke at de skal heve kjøpet, jeg ønsker bare å undersøke litt. Jeg hadde nok derimot forventet at dette faktisk ble opplyst ved kjøp av bilen, for hadde jeg visst dette ville jeg ikke valgt denne modellen.


Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tipper det er en sånn ting man forventes å sette seg inn i før man kjøper. Vi vurderte Zoe da vi kjøpte, men slo det fra oss på grunn av dette.

Ikke alltid så greit å vite hva man faktisk skal sette seg inn i. Forhandleren var klar over at jeg ville ha en elbil som var enkel å lade hvor som helst.

Men jeg forstår at salg og kjøp av annen modell blir det jeg lander på. Ønsket som sagt å bare høre litt, og regnet nesten med dette går på hva jeg burde ha visst og ikke. Mener like vel at Forhandler bør ha opplysningsplikt når det kommer til slike ganske relevante ting. Nå vet jeg derimot at jeg skal ha undersøkt alskens ting ved neste kjøp. Er bare så innmari frustrert akkurat nå.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat