Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-09, 11:02   #55
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vel, for å mene at det er minbruk av guds navn bør man nødvendigvis være kristen.

Mulig det, men brukes det av en som ikke er kristen, er det vel et uttrykk totalt uten mål og mening. Da hadde det vært mer naturlig å slengt ut et uttrykk som henspeilet på noe en faktisk tror på.

Jeg synes generelt at banning er tilsøpling av språket og knytter det helt klart til et begrenset ordforråd. Jeg banner sjelden, men dukker det opp er det i situasjoner der kun en begrenset ordforråd er det jeg er kapabel til å håndtere, som i tidligere nevnte spark med stortå i dørstokk eller liknende situasjoner.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat