Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-23, 13:23   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trendfarger i interiøret nå?

Vi er i samme situasjon, og har ikke bestemt oss for om vi skal selge eller bli. Beige var uaktuelt her også, og jeg har valgt blåtoner. Alle er i nye paletter fra Jotun, så tenker at det er finfint uansett. Jeg synes du skal gå for fargene dere ønsker dere. Det er ikke utdaterte farger, så personlig så tenker jeg at det ikke vil være avgjørende for salg. Nå er vi jo alle forskjellige, men hvis man lar fargevalg på vegger som man kan enkelt løse med et malingsstrøk avgjøre om man kjøper eller ikke, så synes jeg det er overraskende. Når jeg ser leiligheter malt i moderne terracotta toner, så tenker jeg at det klarer jeg ikke å leve med, så her må jeg svinge penselen, men jeg avskriver jo ikke leiligheten av den grunn. Vanligvis så fremstår den fresh og fin selv om jeg ikke klarer de tonene, og så ser jeg på mulighetene. Men det kan jo hende at andre ikke tenker sånn altså.

Mal i de fargene dere ønsker dere. I markedet som er i dag, så kan salg uansett ta lang tid, så da er det best å har farger man trives godt med

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat