Tråd: Slalåmheis
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-19, 10:25   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slalåmheis

Hadde et uhell med datteren i slalombakken i går. Vi skulle gå av heisen, men var uenige om når. Dermed ble det kaos... jeg holdt igjen t-kroken så hun skulle komme seg av. Men fordi vi begge var treige, endte det med at hun fikk t-kroken i hodet når jeg slapp den. Hun hadde hjelm. Men jeg sliter med dårlig samvittighet og føler at jeg burde visst bedre... datteren tok heisen til toppen for første gang, og jeg hadde brukt MYE energi på å overtale henne til å tørre det... så skjer dette... hadde SÅÅÅ dårlig samvittighet. Datteren turde heller ikke å stå ned bakken, så det endte med at jeg bar skiene og stavene hennes og trøstet henne som gråt hele veien ned... nå vil hun ALDRI stå slalom igjen.

Det gikk gudskjelov bra. Hun fikk vondt i hodet, men var ikke kvalm eller svimmel. Og en time etterpå lekte hun som vanlig. Men det var tydeligvis veldig traumatisk og hun nektet å prøve igjen.

Nå lurer jeg veldig på om jeg har ødelagt alt... hun er en veldig engstelig person og vi hadde brukt MYE tid på å i det hele tatt få henne i en skiheis. Hun hadde det kjempegøy dagen før med å bare ta den lille heisen...

Er det fryktelig vondt å få en t-krok slengt mot hodet når man har hjelm? Har hun fått sjokk av hendelsen eller var det også fryktelig vondt?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat