Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-19, 14:29   #38
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bake lefser til jul?

Nylonknestrømpe på kjevlet faktisk, det har jeg ikke hørt om. Har du da flatt kjevle eller sånn rutet? Har forstått at rutet gjør det lettere å kjevle tynt nok?

Bomullslerett eller baksiden av en voksduk må jeg i så fall få ta i, og det der med plast i tillegg til fuktig klede og whatnot til å pakke inn, dette er litt utover det jeg finner på obs sammen med takkene de selger, voksduk er greit da, det HAR vi jo til og med flere av, men det spørs om vi har en som faktisk er REN nok til dette bruk da, kan jeg vaske den i vaskemaskinen? Evt hvor får jeg tak i bomulslerret tro, utover å bestille fra stoff og stil innser jeg at google antyder, det var kjekt da jeg bodde i kjøreavstand til det gitt... Her er jo ca null og nada av stoff å få kjøpt her jeg bor nå for tiden.

Godt det er lenge til jul, men reelt burde jeg gjøre dette i november for i desember er det traaaaaavelt, og jeg ser oå på den fb siden om lefser og flatbrød at jepp, folk baker lefser til jul nå ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat