Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-19, 12:56   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Japan utenfor de store byene

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Takk for den informasjonen, Candy. Det hadde jeg ikke tenkt på.

Vi reiser hjem den kvelden OL begynner. Vi ser også at prisene er mye høyere i år enn i fjor, når vi egentlig planla å reise.

Nå har jeg nettopp bestilt overnatting i ryokan på øya Miyajima utenfor Hiroshima. Ble plutselig litt bekymret for om de kanskje ikke vil ha meg der, med alle tatoveringene mine? Eller holder det at jeg ikke går i badet?

Det er inkludert frokost og middag. Leste en amerikansk gjest kommentere at tenåringsdatteren hans slet litt med ganske mange av rettene, så vi får ha et lite lager med instantnudler med oss. Ser ut som hotellshoppen er godt utstyrt med sånt de også.


__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat