Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-07, 22:57   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil nr 2 vs. taxi

Takk for svar, jeg tror egentlig jeg bare ville høre at jeg kan fortsette å ta taxi av og til med god samvittighet.

Har også tenkt på arbeidet med å ha en bil nr to. Måke parkeringsplass om vinteren. Enda en bil som skal vaskes og stelles, hjul som skal skiftes, bensin som skal fylles...

Og vi har jo en forholdsvis ny og veldig bra bil nå, så det vil jo bli nedtur å kjøre en gammel billigbil i forhold...

Det er jo veldig behagelig å sette seg i varm taxi når iskald vind blåser på tvers utafor jobben.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat