Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-19, 16:05   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.980
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere reist til California?

Vi falt ned på motsatt konklusjon.

Årets sommerferie var tema i helgen, og selv om alle egentlig vil til USA så drar vi ikke slik den politiske situasjonen er nå. Særlig jeg har problemer med å legge igjen mye feriepenger i et land som har en så ravende gal statsleder.

Men jeg kaster sten i glasshus, for sønnen min tilbragte 4 uker i USA i sommer og det var hans 4. USA-tur i hans da 11-årige liv. Dog synes jeg det har blitt verre og verre med årene. Og knerten var på CISV-leir, så når vi meldte ham på ante vi ikke hvor i verden han skulle dra.

Ungene mine får dra på utveksling til USA hvis de ønsker det. Eller et annet sted i verden hvis det er det de ønsker. Selv om det er mange skoleskytinger, så er det farligere i trafikken og det er en fare vi utsetter oss for hver dag.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat