Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-19, 10:04   #8
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Opptak og karakterer

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det er jo ikke enten jobbet hardt og målbevisst og kom inn, eller skulkende festende dropout. Min vil inn på at studium med høye krav og hun var 0,2 poeng unna. Ordinær kvote har krav om ca 8 poeng mer. Da må hun jo ta opp fag, og ikke bare det, hun må øke fra 5 til 6.

Men jeg har jo ingen forslag til hvordan det kan løses bedre. Nå må jeg bare være støttende heiagjeng noen år, og jeg mener bestemt at et par års forsinkelse ikke er noenting i forhold til et langt yrkesliv, hun skal selvsagt ikke gi opp drømmen.

De får 2 alderspoeng for hvert år da, inntil et visst antall poeng, så hun vil jo ikke måtte skaffe alle de 8 poengene ved å forbedre 8 fag med 1 karakter. Det gjør det jo litt bedre. Man kan også ta et årsstudie eller feks folkehøyskole og få 2 poeng.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat