Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-19, 16:08   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forspiring av frø og potetmelgele

Dette har jeg ikke hørt om. Jeg er usikker på om potetmelet gir særlig med næring, men geleen vil sørge for fukt slik at det spirer, og å tyte det ut av en pose er jo lettere enn å prøve å fordele de knøttefrøene på en fornuftig måte.

Jeg syns det virker som en måte å forspire på, ikke for at det skal vokse fortere eller bli større, men for å ha bedre kontroll.

Jeg ser lenkene er danske. Deres sesong starter jo veldig mye tidligere enn vår (heldiggrisene!), og de rekker gjerne to eller tre runder med potet og gulrot, i motsetning til oss.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 17-05-19 kl 16:15.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat