Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-17, 10:42   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En verden med kun plantebasert mat

Jeg har ikke tro på, og ønsker ikke, et samfunn der man ikke spiser kjøtt overhodet. Men jeg ønsker meg et samfunn uten et gjennomindustrialisesrt dyrehold slik det er i dag. Jeg vil at dyrevelferd kommer først, sammen med bærekraft mtp foret deres.

Å la dyr leve lykkelig til de dør fungerer ikke i dagens samfunn, og jeg irriterer meg grenseløst over folk som bruker mange tusen på å adoptere én gatehund fra Hellas, og jamrer over at grekerne av og til avliver alle gatehundene de kan finne. Man bør jo heller jobbe politisk med grekernes forhold til husdyra sine, og legge pengene sine i organisajsoner som gjør det lokalt. Å hente en og annen hund hit er bare symbolisme, og hjelper ingen i det lange løp. I tillegg til at man utsetter norsk fauna og flora (og barn) for smitterisiko av sykdommer og slikt vi ikke har her.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat