Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-21, 09:00   #8
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.243
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan holde nabokatten borte fra utesofaen?

Jeg gjorde mitt beste for å få lukket skikkelig mest mulig i går kveld, nå ligger den der likevel... Jeg kjenner eierne godt, og har fortalt at den hadde ligget der i helgen, når det var kjølig og veldig vått ut. Da føltes det ikke like plagsomt, for jeg visste ikke den haddelagt sin elsk på stedet i så stor grad.

Hovedpoenget med paviljongen er at man ikke trenger å legge noe over sofagruppen eller ta inn putene hver kveld. Det betyr lite jobb og fortsatt veldig lett å sette seg der om noen har lyst. Dette har fungert strålende frem til nå.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat