Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-19, 18:47   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Så lenge man vet hva gjestene foretrekker, i alle fall sånn høvelig, så er det jo greit å ikke servere brus. Om jeg hadde valgt det du har valgt i min sønn konfirmasjon så hadde det blitt helt feil for der vil det komme mange brusdrikkere. Jeg syns brus til allslags mat er helt greit, men drikker gjerne vann også, eller aller helst begge deler.

Ja, jeg vet jo hva de fleste foretrekker, og det er ingen ingen som har ytret ønske om brus, ikke engang ungene. Men på den andre siden så er det jo vi som velger å servere det vi har invitert til, gjestene får jo ikke heller velge menyen (maten). Sånn sett så har jo ikke gjestene fått velge verken mat eller drikke. Og drikken er nøye tenkt ut i forhold til maten. I praksis ville jeg aldri nektet å servere cola hvis noen etterspurte det, men det har som sagt heller aldri blitt etterspurt.

Og så må jeg nesten legge til at det er konfirmanten som valgte meny (også drikke), det er ikke noe vi foreldre har «tvunget» gjennom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat